ZWROTY I REKLAMACJE

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji:  Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu:  Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  3. Wysyłka:  Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
J.W. New Design 
Racławicka 15 B
02-601 Warszawa

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i odeślij towar na nasz adres (podany wyżej) wraz ze zwracanym produktem/produktami. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl